Comunicat: La política del Front

El Front Nacional de Catalunya té el plaer de comunicar als seus militants, simpatitzants, seguidors i adversaris polítics que ja disposa de nou contingut polític que ajuda a perfilar la línia ideològica del partit.

El FNC és un partit pensat per tenir una vida de llarga durada: abans, durant i després de la independència caldrà que un partit nacionalista sigui present a les institucions per tal de resguardar l’esperit català de la nostra nació i assegurar un Estat just i pròsper per als catalans. És per aquest motiu que la Permanent Ideològica del Front ha estat treballant en l’elaboració dels documents que torbareu dins de la web al desplegable Què farem.

Dins del desplegable trobareu els documents que ja hi havia fins ara (què farem? i els deu punts bàsics del nostre decàleg) i les novetats:

• A. Fins a la independència: explicació de les polítiques per a la recuperació de la Nació catalana que ens permetrà fer el marc autonòmic actual.
  • C. L’Estat independent que volem: explicació de les polítiques que portarà a terme el FNC en un estat independent –no s’ha de confondre amb una constitució.

Aquests documents passen de l’apartat A al C perquè els corresponents a la lletra B fan referència a com aconseguir l’Estat català i encara estan en procés d’elaboració. Us farem conèixer més endavant els mínims permesos d’aquest apartat.

Hem treballat també en un document a part sobre Criteris generals de política agrària on podreu llegir quina és la relació del sector primari i l’Estat en el nostre ideari.

Anirem compartint aquesta informació a través de les nostres xarxes socials.

Junts #FesFront per l’#EstatCatalà

Front Nacional de Catalunya